27 Ocak 2012 Cuma

Yaratıcılıkta sınırı olmayanlara !

Kendin yap,kendin oluştır,kendin tasarla fikirlerine bayılıyorum,herşeyden önce verilen emeğe çok saygı duyuyorum.Bende yapıyorum,okuyorum,araştırıyorum çok fazla ilgim ve merakım var,yakında sizlerlede paylaşacağım güzel fikirlerimi ve yaptıklarımı :)) Herkesin herşeyi yapabileceğine inanıyorum sanırım bunun için en önemli şey istemek,bu durum hayattaki herşey için gerekli.Hayatta benimsediğim sözlerden birisi ''eğer istersek olur.'' bu benim için sadece bir cümleden ibaret değil,bütün kalbimle inandığımda herşeyin olacağını biliyorum.Konuyu dağıttım biliyorum,.bu konuyla ilgili daha sonra bir post yaparım çünkü önemli ve derin  şimdi konumuza dönelim.Kendin yap projelerine dahil edebebileceğiniz,sizlere fikir olacak,ilham verecek,kendinizin kolaylıkla yapabileceği bir kaç fotoğrafla sizleri başbaşa bırakıyorum :)















































4 yorum:

  1. canım ben geldim
    ellerine sağlık çooook hoşşşş bloğun
    :))))))

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin canım teşekkür ederim,beğenmene çok sevindim.... :))

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim,elmalı çantayı denemeyi düşündüm bir an:)

    YanıtlaSil
  4. Bende geldimm ve bayıldım çok hoş bir blog =) ellerine sağlık =)
    bende beklerim =) http://1k1a.blogspot.com/

    YanıtlaSil

sevda k.