28 Şubat 2012 Salı

Ev arama halleri...

Bu aralar pek fırsat bulamıyorum post yapmaya,eşimin iş değişikliği nedeniyle daha merkezi bir yere taşınmayı düşünüyoruz ve harıl harıl ev arıyoruz,öyle dört duvarı,bir çatısı olsun yeter diye de geçiştiremiyor  insan! Şuna yakın olsun,bu caddede olsun,yok mutfağı şöyle olsun,salonu böyle olsun,kirası uygun olsun,yakınında park olsun,kısacası olsunda olsun !

İnsan bu kadar çok şey isteyince tabi biraz zorlanıyor ama elimde değil,tipik bir yengeç burcuyum ve evim benim dünyam :) Benim için herşey önce evimde başlar,bundan dolayı çok önemlidir her detay,her ayrıntı içime sinmezse hayatta rahat edemem :)) İnsan gittiği her yere evini götürse ne kadar güzel olur,yada şöyle portatif olsa,atsak arabanın arkasına,beğendiğimiz yere geldiğimizde çıkarsak yeniden şipşak kursak yerleşsek içine... Hahaha :) bende de hayalde sınır yok emin olun ! Şaka bir yana en önemli şey;sağlık ve huzur içinde olmak ve insanın keyfinin her daim yerinde olması gerisi zaten geliyor.

 Birazdan yine bir kaç ev bakmaya gideceğiz.Bana şans dileyin olurmu !

Görüşmek üzere,sevgiyle kalın...:)


                                                               kaynak:cyuthouse.com

11 yorum:

  1. ev arama surecini yeni yasamis biri olarak sana bol sans diliyorum :) gercekten yorucu bir surec tum istenilenlerin birarada olabilmesi cok zor denk geliyor ama bulunca da oyle bir mutluluk yok :) umarim aradigin gibi bir ev bulabilirsin. kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim tatlım,çok zorlu ve yorucu bir süreç ama hayal edilen bir ev bulunduğunda hepsine değiyor.:) umarım sende hayalindeki evi bulmuşsundur.tatlım bloguma konuk olduğun için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. bu surecte hakikaten kolay gelsin sana ama umarim benim kadar kararsiz degilsindir :) gerci bana aramaktan cok tasinmak daha zor geliyor o ayri :) insallah en kisa zamanda istediginiz gibi bir ev bulursunuz ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,evet taşınmakta zor ama istediğim evi bulunca sanırım o kısmına pek aldırmıyorum. :)

      Sil
  4. Bi tanem ev aramak çok sancılı bir süreçtir ama içine sinen evi bulunca insan "işte budur" diyor ve öyle olmadan da bir eve giremiyor insan çünkü vaktinin çoğunu orada geçiriyor ve orada olmaktan keyif alması da şart. Dilerim en kısa zamanda gönlündeki gibi bir yer bulursunuz tatlım tüm kalbimle diliyorum bunu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim giz'im,hala arıyorum ama umutluyum bulucam tatlım. :)

      Sil
  5. Umarım çok kısa zamanda bulursunuz çocuk parkı önemli :)Bu arada kağıthane yazıma ekledim sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bolat,evet küçük bir çocuğun olunca çocuk parkı öncelikler arasına giriyor. :)Özür dilerim kağıthane yazın gözümden kaçmış,hatırlaman iyi oldu.Beni unutmadiğın ve mimlediğin için tekrar teşekkür ederim :)Bu arada sitede çok güzel şeyler var! :)

      Sil
  6. Bende zaman zaman eviin tekerlekleri olsa diye dşünmedim değil:)Umarım istediğiniz gibi bir ev bulursunuz..Bu arada fotoğraftaki eve bayılıyorum.benim olmalıymış:)

    YanıtlaSil
  7. ay reımdekı evı yerım ben ya bu ne guzelıkk..ıcını dusunemıyorum..ınsallah ıstedıgın gıbı bır ev bulursun gercekten cok zor:(

    YanıtlaSil
  8. kolay gelsin canım, bol şans.. O duyguyu suan çok iyi biliyorum, bizde ev bakınıyoruz :)

    YanıtlaSil

sevda k.