29 Temmuz 2012 Pazar

Blogum 1 yaşında !

Oysaki daha dün yazmaya başlamıştım,uzunn zamandır aklımda olan ama bir türlü icrata geçemediğim bir durumdu.Ve 1 yıl doldu bile,benim için herşey daha çok yeni,henüz istediğim sıklıkta ve istediğim konularda yazılar yazamamış olsamda bir yerden başlangıç yapmış olmam beni için yeterli :) Nice yıllarda nice yazılar yazmak istiyorum blogumda,uzun ömürlü olsun büyüyünce kızımda okusun istiyorum.



İlk kez '' benımde blogum olsun '' fikri izlediğim julie&julia filmiyle olmuştu. Teşvik vardı ama yeteri kadar çaba olmadığı için bu fikrim rafa kalkmıştı. :) Daha sonra çoook sevdiğim gizli teras 'ın o güzel postlarını okuyunca içimdeki blogger olma aşkı depreşti ve blog dünyasına adım atmış oldum :) İçimdeki şevki dışarı çıkarmamı sağlayan giz'ime buradan teşekkür ediyorum.

Vee her konuda beni destekleyen hep ama hep yanımda olan,benim kahramanım,hayat arkadaşım sevgili eşime (tabi minik prensesimide unutamam) çok ama çok teşekkür ediyorum... Tabiki sizide unutmadım :p orda olduğunuzu bilmek bana güç veriyor,beni motive ediyor ister bir olun,ister onbin yazdığım her satırın size ulaşması kadar güzel bir duygu yok! Teşekkür ederim,teşekkür ederim çok teşekkür ederim... :)

Mutlu yıllar,mutlu yıllar ... :)

4 yorum:

  1. Kutlu olsun yildönümün sevgili Sevda! Daha nice yillara!

    Herzaman böyle sevkle ve samimiyetle yazman dileygiyle.

    Selamlar
    Ayse

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ayşecim,güzel temennilerin için :)

    YanıtlaSil
  3. Canım benim, ne kadar güzel şeyler yazmışsın okurken o kadar duygulandım ki... Çok teşekkür ederim bu içten satırlar için. Motivasyon noktan çok doğru, ileride kızın dönüp bakınca annesine ait bu satırlar eminim onu da ço mutlu edecek :)))) dilerim daha çoook uzun seneler devam eder yazımın, nice mutlu yıllara diyorum Sevda'm :)))

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler giz'im güzel yorumun için...Beni çok mutlu ettin ,blog dünyasının bana kattığı en güzel şeylerden birisin,seni tanığım için çok şanslıyım :)) öpüyorum seni...

    YanıtlaSil

sevda k.