26 Temmuz 2012 Perşembe

Neler Aldım ? 1

Daha önce hiç '' neler aldım?'' şeklinde bir post yapmamıştım. Artık sizinle bunları ufak ufakta olsa paylaşmaya başlamak istiyorum.Sadece giyime yönelik değil,kozmetik,gıda vb.birçok konuyla ilgili paylaşımlarda bulunmak,hem deneyimlerimi paylaşmak hemde hemde biraz olsun fikir vermek istiyorum.



Bu terliklerimi kipa'dan aldım altın sarısı olması çok hoşuma  gitti ve çok rahatlar. Resimde belli olmuyor ama oldukça parlak..


Bunlarda kipa'dan üzerindeki inci ve fiyonk detayı çok hoş ...


Bu kot şortu  koton'dan aldım,çok rahat başka renkleride vardi benim gözüme bu çarptı.Ayıca koton'da %70 e varan indirim var bilginize :)


Somon pembesi pileli eteğim yine koton'dan,bu eteğin yine pembe,mavi gibi renkleri mevcut



Son olarak bu mavi bol paça pantolonu aldım,kesimi harika zaten bu sezon yeniden  bol paça pantolonları bol bol göreceğiz ... Bunuda koton'dan aldım renk olarak bir sürü neon renkler mevcut :)

Şimdilik bu kadar tekrar görüşmek üzere :))

7 yorum:

  1. terliklere bayıldım ben canım..güle güle kullanman dileği ile..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. somon renk etek çok güzel, dün ben de görüp beğenmiştim böyle bişey :) hepsini güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim ahsen'im :)

    YanıtlaSil
  5. canım etegınnnn cok guzel bende de var:)) kombın gorecekmıyız bu postlarında pıkı..blogun hayrlı olsun kocaman sevgıler..bu arada terlıklerınde super:)

    YanıtlaSil
  6. canım kokoşum,teşekkür ederim.Kombin yapmak hiç aklıma gelmemişti tatlım,belki ilerde olabılır.terlikleri bende severek cok uygun fıyata aldım :)

    YanıtlaSil
  7. Eteğin pastel rengi ne kadar güzel :)) ben beyaz terlikleri de çok sevdim güle güle güzel günlerde kullan canım benim :))

    YanıtlaSil

sevda k.