13 Temmuz 2012 Cuma

Prensesimin doğum günü...

20 Haziran tatlı prensesimin 2. yaş günüydü,aile büyüklerininde birarada olduğu,minnie mouse temalı güzel bir doğum günü partisi düzenledik.Doğum günü malzemelerini buradan,çok uzun zamandır yapmak istediğim şeker hamuru pasta malzemelerinide buradan  aldım.Yorucu ama her anına değen bir gün oldu benim için:) Nice yaşlara prensesim :)

                        ik lkez şeker hamuruyla pasta denemem oldu,çok zevkliydi fakat amatörlüklerim tabiki oldu,görüntüsünüde biraz yansımış olabilir,denemlerime devam ettikçe daha iyi olacağını umuyorum :)








 prensesimin tütüsünü kendim yaptım,yapımı çok kolay görüntüsü harika sizde prensesleriniz için deneyebilirsiniz,o kadar çok sevdiki üzerinden çıkarmak istemedi :)) Tütü yapımına dair bir çok site var bende  buradan bakarak fikir edindim ve yaptım.


Benden şimdilik bu kadar aklımda post yapmama dair o kadar fikir ve konu varki  fırsat bulamıyorum.Arayı açmamak dileğiyle hoşça kalın, sevgiyle kalın diyorum. :))

4 yorum:

  1. dogum günü kutlu olsun :) ne tatlii bir cocuk yaa masallah :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım benim :)

    YanıtlaSil
  3. Nice mutlu yaşlar dilerim, bahtı açık olsun :) Doğum günü kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

sevda k.