16 Ağustos 2012 Perşembe

Prensesime dair :)

-Bugün kızım uykuya dalarken,çok ilginç birşey yaptı elimi avuçlarının arasına aldı ve üç kez öpüp yanaklarına götürdü.Nasıl bir hisle yada nasıl bir algıyla yaptı bilemiyorum ama şu bir gerçek ki bende kanat takılmış bir his yaratıp gökyüzüne çıkardı. :) O anki tarifsiz duyguyu,keyfi anlatmam münkün değil...




Nasıl büyüdüm,nasıl anne oldum,yıllar nasıl geçti ve geçiyor anlamış değilim,zaman denen kavramı yakalayıpta ''hey sen !! orda bir dur bakayım,ben şu olup biteni bir idrak etmeye çalışayım'' demek isterdim.
 - 25 yaşında oldum ve bir 25 sene daha geçse sanırım anlamıyacağım zamanın ne denli çabuk geçtiğini...
 - Bazen diyorum ki aslında zaman diye bir kavram yokmu,geçip giden ömürler mi var sadece ? Yada insanın  algısına göre mi değişir zaman ?
  Neyse konuyu saptırmayayım,minik prensesim şuan 2 yaşında, çook çabuk büyüyor bazen okadar olgun tavırlar sergiliyor ki,2 yaşında olduğundan şüphe duyuyorum :D


 Kısa kısa prensesime dair minik bilgiler;

-Kızım anne sütüne bayılan bir çocuk,bende onu mahrum etmedim o istedikçe verdim daha yeni anne sütünü bıraktı.

-Tuvalet eğitimine yeni başladık bakalım,şuan pek ilerleme yok ama azimliyim :)

-Kalemlere ve kağtlara bayılıyor,gezmek en büyük hobisi,he birde elbiselerini ve ayakkabılarını çok seviyor.

-Süt,ceviz,pilav,zeytin,salatalık,simit,üzüm,kiraz,elma,badem en sevdiği şeyler...

- Kendinden küçük yada büyük hiç farketmez,gördüğü her çocuğa sarılıyor ve aynen şöyle diyor ''anne bah bebe '' ( sen ne zaman büyüdün ki)
- Eskiden banyo yapmayı çok severdi, şimdi umrunda bile değil. :)

-Bu aralar bol bol boyama ve yap-boz yapıyoruz..

Market gezmelerinide çok sever ama alışveriş arabalarına oturmadığı sürece,illaki inip rafları talan etmesi lazım :P
Bunlarda bugün ki alışverişten payımıza düşenler ...


Telaffuz edemediği kelimeler aynen şöyle;

.caillou    dalu
.pilav       pilaaaav
.elma        iyma
.çikolata    guldö guldö
.elbise        ibise
.gezmek     atta
.kalem        kıııı
.çiş             çise
.gözlük       dözlük
.para          paya
.ayakkabı    egoldö
.uyumak        nenne

Daha anlatacak çoook şey var tabiki ama yavaş yavaş postlarımda paylaşacağım, şimdilik bu kadar :))

Not: bunları yazarken saatin çok geç olduğunun farkına vardım yatmak gerek :)))


3 yorum:

  1. bunları böyle post halinde yapman çok güzel , minik büyüdüğünde okuyacak ve eminim duygulanacak annesine kocaman bir öpücük vericek :))

    iyi geceler =D

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim tatlım,doğru söylemek gerekirse bu blogu yayınlayış amacım bile aslında ilerde kızımın hayatımıza dair detayları,bu postları okuyarak öğrenmesi bilmesi,belli zaman sonra akıl dediğimiz olgu çoğu şeyi unutabiliyor,burası benim kayıt cihazım gibi :))

    YanıtlaSil
  3. okurken cok eglendim, masallah ona! Cokta tatli prenses hihi
    Ilerde bunlari okurken yuzundeki gulucugu cok merak ediyorum...
    Sevgiler

    YanıtlaSil

sevda k.