3 Ağustos 2012 Cuma

Güne böyle başlamak... :)

Bugün kızım sabahın 6'sında '' anne deyniz anne deyniz''  (deniz) diye uyandırdı.Birkaç haftadır denize gitmeye  pek fırsat bulamıyorduk , güneş henüz doğmaya başlamışken kendimizi denizde bulduk. :))Doğru söylemek gerekirse pek keyifliydi. :) öğlen sıcağı kendini henüz göstermeden,hem minik prensesim hem ben mutlu ama yorgun bir şekilde eve döndük :) plajda çektiğim bir kaç kareyle sizleri başbaşa bırakıyorum. :)






















şimdilik bu kadar tekrar görüşmek üzere,sevgiyle kalın :)

2 yorum:

  1. Merhaba blogunu takipe aldım çok sevdim. bende beklerim. buarada Limon Ağacını oku ya bil di niz mi?
    benim bırkatığım ilker arasında kendisi.

    YanıtlaSil
  2. merhaba çok teşekkür ederim öncelikle,blogunu bende hemen takibe alıyorum tatlım :) limon ağacını okudum ve çok keyif aldım,videodada bıraz hahsettim bakabilirsin.. iyi haftalar...

    YanıtlaSil

sevda k.