4 Ağustos 2012 Cumartesi

Sıradışı Çanta Markası ''Braccialini''

Üzülürek söylüyorum çok geç keşfettiğim bir marka,bu kadar sıradışı ve hayal gücünün gelişmiş ürünleri olan bu güzel çantalar oldukça orjinal.Marka 1954yılında italya'da  kurulmuş,çantalar el işçiliği ile yapılıyormuş.İtalyan modeller,rus sosyetesi ve zengin araplar çantanın müdavimleri arasındaymış.:) 
 Şimdi sizi masal dünyasından fırlamış hissi yaratan bu güzel ve özel çantalarla başbaşa bırakıyorum.

























Daha fazlası için tık tık   :)

6 yorum:

  1. gerçekten farklıymış , ayçiçekli olana bayıldııııııııııııım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ev modeline bayıldım bunlar satılıyormu nerede

      Sil
    2. ev modeline bayıldım bunlar satılıyormu nerede

      Sil
    3. ev modeline bayıldım bunlar satılıyormu nerede

      Sil
    4. ev modeline bayıldım bunlar satılıyormu nerede

      Sil
    5. ev modeline bayıldım bunlar satılıyormu nerede

      Sil

sevda k.