7 Eylül 2012 Cuma

Deotak Krem Deodorant...

Merhaba,bu postta  size yaz başından beri kullandığım çok ama çok memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum.''Deotak deodorant'' tamamen tesadüfen keşfettiğim bir ürün.Eşim ilaç almak için eczaneye gittiğinde eczacı hanım,poşete bir kaç tane tek kullanımlık deotak krem deodorant  koymuş denememiz için,nedense ne olduğuna bile bakmadan çekmecenin bir kenarına attım.Haftalar sonra çekmeceyi düzenlerken tekrar gözüme çarptı ve üzerindeki ''7 güne kadar etkili'' ibaresi dikkatimi çekti.Duştan sonra hemen koltuk altlarıma krem gibi sürerek uyguladım.Açıkçası ürünü denerken ne kadar etkili olacağını çok merak ettim,çünkü ben yaz kış terleme sorunu yaşayan biriyim ve bu konudan çok memnuniyetsizim çünkü en nefret ettiğim şey koltuk altı terlemesi,giydiğim kıyafette ıslak ıslak göze çarpan bir görüntü oluşması.



Ürünü havaların en sıcak olduğu günlerde kullanmaya başladım ve sonuç umduğumdan  çok ama çok iyiydi.Bir kere terleme gayet normal bir durum vücudun bir salgısı, fakat bu krem doğal terlemeye mani olmadan  fazla terlemeyi çok iyi kontrol ediyor,çok ferah hissediyorsunuz,bir kere kötü koku kesinlikle olmuyor,suya karşı dayanıklı ve gerçekten günlerce çok iyi koruma sağlıyor.Diyorum ya ben yazın en sıcak günlerinde kullanmaya başladım ve çok faydasını gördüm hala görüyorum, krem şeklinde  ve  roll-on olmak üzere iki çeşidi var,her cilt tipine uygun.Eczanenin verdiği deneme boyu bittikten sonra 35 ML lik kutusundan aldım ve 10 tl ücret ödedim,oldukça bereketli bi ürün,hem fiyatı çok uygun hemde çok memnun kalacağınız bir ürün.

Benim tavsiyem bu ürünü denemekte fayda var,en azından eczanenizden bir deneme boyu isteyin ne demek istediğimi anlayacaksınız.

iyi hafta sonları,sevgiyle kalın :)

2 yorum:

  1. yıllar once rolllonlar cıkmadan once kullanırdım memnundum da sonra rollolar cıktı papuclar dama atıldı:((

    YanıtlaSil
  2. bu akşam üzeri eczaneye gidip alacağım rolonum bitti arayış içerisindeyim normal rolonları sevmiyorum yazınızıda google dan buldum :)

    YanıtlaSil

sevda k.