7 Kasım 2012 Çarşamba

Avon siparişim ve yorumum...

Merhaba, kısa bir süre önce avon'un katalogundan bir kaç sipariş vermiştim,sizinle paylaşmak istedim.Daha önce avon'un duş jelleri dışında hiçbir ürününü kullanmadım desem yalan söylemiş olmam.Bu kez bir değişiklik yaptım katalogda dikkatimi çeken bir kaç ürünü aldım..


2 tane banyo köpüğü,1 mascara, 1 tane kapatıcı, 1 tane lipstick, 1 saç bakım kremi, 1 tanede  minik prensesime parfüm..




Bu banyo köpüklerini daha öncede kullanmıstım,tabi ben bunları duş jeli niyetine kullanıyorum :)) bir çok kokusu var benim tercihim leylak ve çilek kokusu oldu kokuları ve köpürmesi müthiş..Banyodan çıktıktan sonrada hala o kokuyu hissediyorsunuz,küçük boylarıda mevcut denemek için ideal...





Mascara beklentimin biraz altında kaldı,istediğim dolgunluğu malesef alamadım,kirpiklerim uzun olmasına rağmen daha bir dolgun ve uzun göstermesini istemiştim malesef olmadı.

Lipstick sanırım bunlar avonun yeni color trend serisinden,katalogdan seçim yaptığım için istediğim renk tonunu yakalayamadım,çok açık kaldı ve dudaktan kalıcılığı neredeyse sıfır gibiydi,sürdüğünüzde bir yoğunluk hissetmiyorsunuz,bundan dolayı benden geçer not alamadı.

Yine color trend serisinden bir kapatıcı,beklediğim gibiydi gözde emilimi gayet iyi fakat renk tonu yıne bana uygun değil,çünkü kapatıcılıkta daha açık renkler tercihim,ten rengimle aynı olmasını sevmedim.



Bunu küçük prensesim için aldım ''avon barbie'' daha önce dalin'nin spreyini kullanıyorduk çok ferah bir kokusu vardı.Bunuda beğendim,bir kere çocuklara çok uygun oldukça hafif  ve fresh bir koku...tam prenses kokusu... :)



Kuru yada ıslak saça uygulanabilen saç bakımı balsamı,badem özlü harika koklamaya doyamacağınız bir kokusu var fakat saçtaki duruşunu hiç sevmedim :( saça sürdükten sonra saçlarım vıcık vıcık bir hal aldı,bir süre sonra o vıcık vıcık hal gitti fakat bu kezde saçım yağlı gibi,tutam tutam ayrı kötü bir görüntü oluşturdu ve hiç memnun olmadım.

Genel olarak yorum tapmak gerekirse; katalogdanda bir ürünü seçmenin etkisiyle bir kaç üründe yanlış tercihlerde bulundum,yoksa biliyorumki avon'un  iyi ürünleri var,biraz acemiliğime geldi sanırım :)
Sizlerinde kullandığınız ürünler varsa tavsiyerinizi bekliyorum..

sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sevda k.