4 Kasım 2012 Pazar

Bir pazar günü ...

Merhabaaa oldukça uzun bir ara oldu post yapmayalı,istemeden oluşmuş bir durum bu.Yoğunluk,yeni heyecanlar,yeni alışkanlıklar yada insanın yaşam enerjisinin değişmesi gibi düşünün bu durumu.Sanırım kendimi biraz nadasa bıraktığım bir evre geçirdim ve bu dönemde blogla ilgilenme fırsatı bulamadım... Ama artık söz bu kadar uzun aralar olmayacak,hem biliyormusunuz ben tam kış insanıyım,kışın daha dolu dolu oluyorum enerjim daha yüksek oluyor,daha yaratıcı daha  'ben gibi' oluyorum..Biraz tuhaf gelecek ama yaz bana göre değil,enerjimi alıyor,daha erteleyen bir insan oluyorum.Yaz çocuğu olmama rağmen kışın modumu buluyorum,gerçi, buralara henüz kışın ''K'' sı bile uğramadı ama olsun... :)

       Neyse konuya gelelim; Bugün kısa bir pazar yürüşü yapmak istedik,hava oldukça güneşliydi öyleki hala denize girenler var burada :)

 Şimdi sizi bu pazar yürüyüşünde yaşadğımız tatlı anlarla başbaşa bırakıyorum :)


        Ama önce enerji toplamak lazım :p



Yürüyüş sırasında alanya'da bu yıl ikincisi düzenlenen  'Altın kepçe ulusal yemek yarışması' na denk geldim ama malesef son günüydü ve bir çok şeyi kaçırmıştım tabi yinede gözatmakta fayda gördüm :) Bir çok kategori vardı yarişmada,profesyonel aşçılardan,ev hanımlarına,henüz öğrenci aşçı adaylarına kadar farklı kategorilerde yarışıldı.




 Aşçılar verilen süreler içerisinde tariflerini hazırlarken...















                   Usta aşçılar puanlarını veriyor..





  Balık kategorisinde bir sunum..




    Madalyalar sahiplerini buluyor..


 Sanırım benim için büyük sürpriz ''büyük şef'' sevgili rafet ince'yi orada görmekti. Özellikle osmanlı mutfağına hakim lezzetlerine ayrı bir hayranlığım var. Pazar bonusu oldu benim için :))
                  
               Kuzu kategorsinde 2 altın madalya alan çok sempatik ve önü açık birisi ''irem gökşen''. pozu için kendisine teşekkür ederim. :)
  

                  Buzdan  harika figürler ortaya çıkaran usta...






Dışarıda ise uygun fiyatlara aşçı kıyafetleri ve bıçakları satılıyordu.
.




Yürüyüşümüz tabiki bitmedi... :)


















            
Ben bugünden oldukça keyif aldım,umarım sizde fotoğraflara bakarken aynı tadı almışsınızdır,sevgiyle kalın :)

1 yorum:

  1. ne güzel dopdolu bir post olmuş pek sevdim :)

    YanıtlaSil

sevda k.