15 Kasım 2012 Perşembe

Mini Alışveriş :)



Bunları mark&spencerden aldım,vücüt losyonu,duş jeli ve banyo köpüğü,kokuları harika.Daha neler neler vardı mark&spencerde minik prensesim çok yaramaz olduğundan onunla gezmek hiç kolay olmuyor.fiyatlarıda çok çok uygundu.Zaten ben mark&spencer in giyim reyonuyla pek ilgilenmiyorum desem yalan söylemiş olmam ama vücut ve banyo ürünleri müthiş... :)



Niveanin Q10 serisini hep merak ediyordum nemlendirici kremini sonunda aldım,15 koruma faktörü bulunuyor.2 haftadır kullanıyorum gayet memnunum,en azından hassas bir cildim olmasına rağmen herhangibir yan etkisi olmadı.nemlendirmesi gayet iyi,kokusu bildiğimiz niveanın klasik krem kokusu,ben sevdim :)

Peelingi haftada üç kez falan kullanıyorum,hafif bir kızarıklık oluyor gibi ama üzerine tonik falan kullanınca hemen geçiyor.Sonuçta ben niveanın hangi ürününü alırsam alayım memnun olmadığım bir durumla karşılaşmadım,yılların tecrübesi ve klasiği olsa gerek,uzun vadede cildime katkısını göstereceğine inanıyorum..



Dove'un bu banyo özel serisini eşim migrostan almış,içinde banyo lifi,kokulu kese,duş jeli,banyo sabunu ve kremi var henüz kullanmadım ama beğeneceğimden eminim :))

 Kayınvalidemin tavsiyesi ile bu sabunlardan aldım,kendisi öve öve bitiremedi,çok da haklı çıktı,birçok çeşidi var,kayınvalidemde nar özlüsü vardi,ben ballı ve lavantalısını aldım.çok memnun kaldım,cildi kurutmaması,doğal içerikli olmasının yanı sıra harika kokuları ve kakaolu,bademli vs.gibi bir çok çeşidi var,tavsiye ederim efendim... :))


Üstteki 2 anti-aging kremini sevgili annecime aldım,bayılır böyle şeylere :)


Bunlar meşhur madonna'nın çatlak kremi diye bilinen ''strivectin krem'' . İzmir ziyaretimiz sırasında agora alışveriş merkezinde sephora mağazasını görünce hemen içeri girip bu kremleri sordum.Çook uzun süredir almak istediğim fakat yakınımda sephora mağazası bulunmadığından fikir edinemedğim bir kremdi.Hassas bir cildim olduğu için sağolsun oradaki görevli deneme kaplarına krem,peeling ve temizleme ürünlerini sıktı ve denemem için verdi ve eminim çok memnun kalacaksınız dedi.Eğer ürünü almaya karar verirsem istenilen şehre kargoya verebileceklerini belirtti,buda çok hoşuma gitti.Fikrimi söylemem gerekirse peelingine bayıldım içinde minik minik partiküller cildi harika temizliyor ve tam anlamıyla pürüzsüz bir cilt ortaya çıkıyor.
Nemlendirici kremi kullandıktan sonra cildim hızla kremi emdi ve inanılmaz bebeksi bir hal aldı,ertesi gün dahi sürdüğüm nemkendiricinin etkisi hala yüzümdeydi,çok beğendim.Sanırım bu kremi almak şart oldu :))


Şimdilik bu kadar tekrar görüşmek üzere sevgiyle kalın :))

3 yorum:

  1. ne kadar güzeller mis gibi kokuyorlardır şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsini gule gule kullanin..

    YanıtlaSil
  3. Strivectin numunlerinden almışsın! :) çok sevindim deneyebilmene tatlım, dilerim memnun kalır alırsın da. Ben 1 senedir kullanıyorum çok da memnunum. Diğer tüm aldığın ürünleri de güle güle güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil

sevda k.