18 Aralık 2012 Salı

Noel pazarına gittik...

Merhaba,geçen pazar alanya'da 3. düzenlenen noel pazarına gittik,ilk gidişim olduğu için çokda merak ettim.Söylenenlere göre geçen yılllar daha iyiymiş.Pazar sıra sıra çadırlar halinde kurulmuş,birde canlı müziğin yapılacağı büyük bir sahne oluşturulmuş,minik prensesim çoook yaramaz olduğu için tam anlamıyla tezgahları gezip inceleyemedim,onun peşinden koşarken yakayabildiğim kareler var sadece :)
 Gördüğüm kadarıyla çoğunlukla alanya'da  yaşayan yabancıların tezgahlarından oluşan bir pazardı.İngilizler,ruslar,almanlar,polonyalılar ve iskandinav ülkelerinin tezgahları vardı.Tabi bizim türk esnafta vardı pazarda..Genel olarak yeme içme ve süs eşyalarının satıldığı çok hoş ve keyifli,aynı zamanda kızımdan dolayı hızlı bir pazar turu oldu benim için :)) Ben  yeni yıl ruhunu,ve yeni yılın enerjisini seven bir insanım :) Seneyi herşeyi daha detaylı ve özenli anlatmayı ümit ediyorum...

                      Sevgiyle kalın.... :))


 












































1 yorum:

  1. aaaaaaaa noel pazari okuyunca almanyadaki noelpazarlari sandim :) gerci alanyanin almanyadan farki yok :D cok severim bende noel pazarlarini

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

sevda k.