11 Mayıs 2013 Cumartesi

M.A.C artık online satışta


Nihayet yıllardır beklediğim bir durum gerçekleşti ve M.A.C in online satışı ''nihayet başladı.
Evlendikten sonra istanbuldan ayrılıp ege ve akdenizin daha küçük  denize yakın sahil beldelerinde yaşadığımız için öyle her istediğimiz mağazaya hemen ulaşamıyorduk,istanbul dan ayrılınca sevdiğim her istediğimde ulaşabildiğim mağazalara ulaşamamak bende biraz hayal kırıklığı yarattı tabi :( Allah tan internet denen bir durum varki mesafelerde kısaldı,istenilen herşeye ulaşmakda kolay oldu..Artık alanyada yaşıyorum burası yaşadığım yerlere göre ''nispeten '' daha iyi ama hala bir M.A.C mağazı yok, H&M  mağazası yok,ZARA yok,MANGO yok,BODY SHOP yok,KFC yok, daha sayarsam bu liste uzarrr gider.Neden bunları saydım çünkü bunlar benim en sevdiğim markalardan sadece bir kaçı..Sevdiğim markaların mağazası bana en yakın yere arabayla 2 saat uzaklıktaki antalya da,ha deyince gidilmiyor,küçük çocuklu bir anne olunca o yol bana 12 saat gibi geliyor. Mango nun online satışı çok şükürki var, artık ZARA VE H&M ninde olmasını istiyorum zamanı geldi diye düşünüyorum :) M.A.C benim en sevdiğim makyaj markalarından biri bundan  dolayı online satışa başlaması beni nasıl mutlu etti anlatamam. :) Eminim M.A.C i seven herkes bu duruma benim gibi sevinmiştir. Teşekkürler  M.A.C  :)))

1 yorum:

sevda k.