29 Temmuz 2011 Cuma

Yeni hayata merhaba... :)



Bu benim ilk postum ve ilk postumu yeni taşındığımız ve herşeye sıfırdan başladığımız Alanya'dan yazmak istedim,ilkleri severim insana heyecan verir ve nasıl başlarsa öyle gideceğine inanlardanım.Artık eşim ve minik kızımla buradayız.Yeni ev,yeni iş,yeni hayat... burayı çok sevdim,evimiz çok güzel bir yerde alanya'nın biraz dışında kestel'de sakin ve çok huzurlu bir yer burası.Sabah uyanınca gözünü uçsuz bucaksız akdenize açıyorsunuz,bir tarafım toroslar,bir tarafım akdeniz ortada biz, daha huzur veren bir ortam olabilirimi? Yeni yeni keşfediyoruz kızımla etrafı,babamız iş başında .:) okadar gezilecek,anlatılacak ve yazılacak şey var ki hepsini fotoğraflarla yazacağım size... zorlandığım şeylerde var tabi  mesela burası müthiş sıcak,insan bu kadar sıcağı görünce ''ben nereye geldim ''demiyor değil ama klimalar hayat kurtarıyor ve zamanla alışıyor insan...sadece alanya'dan değil hayata dair zevk aldığım ne varsa,görülmesi,giyilmesi,yenmesi,bakılması,okunması kısacası yaşama dair insanı insan yapan insana huzur veren ne varsa hepsini sizinle paylaşmak istiyorum.Hayatın bu karmaşası içinde yorgunluk atmak,stresten uzaklaşmak,biraz tebessüm,biraz iç huzur,biraz keyif almak istiyorsanız ben yazmaya sizde okumaya devam edebilirsiniz :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sevda k.