23 Eylül 2011 Cuma

Yemek bahane !...

Uzun zamandır,eşimle birlikte evde akşam yemeği yiyemiyorduk,kendisi restaurant işletmeciliği yaptığı için yemek saatlerinde işinin başında olması gerekiyor bu durumda minik kızımla ben yanına gidip hep birlikte dışarıda yemek yiyoruz yada tatlı kızımla evde ''anne-kız'' başbaşa yemek yiyoruz. Bugün eşim çok güzel bir sürpriz yapıp yemek saatinde bizimle birlikte oldu.Hem ben hem kızım bu duruma çok sevindik,bu arada kızım henüz 15 aylık ama eşimi gördüğünde nasıl sevindiğini tahmin edemezsiniz. :))) .Eşim masal'ımızla ilgilenirken hemen mutfağa girip birşeyler hazırlamaya başladım.deep frezeden 2 tane çupra,biraz karides ve kalamar çıkarttım,aslında balkonda yemek istedik fakat bütün gün hiç durmadan yağan yağmur yüzünden hava oldukça kötüydü bizde içeride yemeğe karar verdik... :)

     Yağmurun kesildiği anlardan bir kare...
   

     soframızı hazırladıkk... :)


     çupraların üzerinde zeytinyağını gezdirip fırına attım üzerilerinin kızarmasına yakın fındık büyüklüğünde     tereyağı koydum ve servise sundum.


      domates,salatalık,mısır ve kırmızı biberden oluşan nar ekşili salata yaptım.


    kalamar tava için,kalamarları 1 tatlı kaşığı karbonat,1yemek kaşığı toz şeker ve yarım limon ile birlikte karıştırıp,biraz beklettim ve una bulayıp kızarttım,çıtır çıtır oldular... :)
    karidesleri çok hafif haşladım,kırmızı biber,mısır,maydonoz,limon,zeytinyağı ve biraz elma sirkesiyle karıştırdım.Pratik bir okadarda lezzetli bir salata oldu.istenildiği şekilde damak zevkinize göre değiştirebilirsiniz.
                     

ve başbaşa yemek yemenin müthiş keyfine vardık.insan sevdikleriyle başbaşa zaman geçirirken ne yaptığının,nerede olduğunun yada ne yediğinin bir önemi olmayabiliyor aklında kalan '' o an''  sadece ve birlikte geçirilen '' o anın'' verdiği iç huzur,keyif  ve  insana özel olan müthiş duygular...

6 yorum:

  1. Harika bir sofra :) ne kadar özenle hazırlanmış ve bugün de tam canım çok fena balık çekiyor diye içimden geçirmiştim :) ellerine sağlık canım, yağmur da yağsa fırtına da çıksa bu kadar sevgi ile hazırlanmış bir sofradan tat almaya engel olamaz :) dünya tatlısı kızını da öp benim için olur mu? An’ı yaşamayı ve ondan tat almayı bilmek yaşanılanları ölümsüzleştirmenin en güzel yolu :)


    Giz’li Teras

    YanıtlaSil
  2. Giz'im çok teşekkür ederim güzel yorumların için,senden bunları duymak çok güzel:)kızımda seni kocaman öpüyor... Biliyorumki sende her an'ı yaşamayı ve ölümsüzleştirmeyi en iyi bilenlerdensin... :)

    YanıtlaSil
  3. harıka bır sofra emınımkı harıka muhabbetler gunun sonundada yorgun kaflarınız kalmstır:)ne mutlu sıze


    Blogumuzdakı cekılıse beklerz:)

    http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

    YanıtlaSil
  4. Bu yemekleri görünce cnm balık çekti harika görünüyorlar..

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com

    YanıtlaSil

sevda k.